Hälsningar från Vasa

Nu sitter jag och hos min morbror Ulf och hans fru Barbro och lånar deras uppkoppling.
Magen är spänd som ett trumskinn. Den är i chocktillstånd och har inte riktigt klarat av övergången från studentliv till konstant frosseri.
 
Resan var lång men gick bra. Förutom att det började slaska och ösregna lite nu och då under bilresan från Åbo till Vasa. Inte säkert med sommardäck med andra ord. Men pappa hade situationen under kontroll. Tror jag iaf, slumrade nämligen till någonstans mellan Björneborg och Vasa. 
Så jag är lite resebakis idag.
Annars är det bra med mig.

Vi var och hälsade på mormor på sjukhuset. Hon var skör som en liten blomma. Men hon verkade kvickna i då vi gjorde henne sällskap. Hon började fråga efter eventuell förlovning och det är alltid ett friskhetstecken.
Förhoppningsvis får hon åka hem på måndag.
Men vi skall hälsa på henne imorgon igen så vi får se hur läget är då.

Har även varit på promenad med mamma. Det var ett desperat försök att bränna bort 10 av dom 15000 kalorier man har tryckt i sig under dagen.
Vi gick bla förbi mitt gamla dagis och vår gamla lägenhet. Sentimemtalt..
Vädret var kallt men vackert.




Planen är att åka på måndag. Är osäker på om jag skall göra ett pittstopp på Åland eller åka med hela vägen till Stockholm.
Återstår att se.
Planer har en tendens att ändras.


Kommentarer
Postat av: Madde

Förlovning...? Mysigt, de äldre är så söta =) Bra jobb med macron på den där bilden. KRAM!!!

2009-10-04 @ 23:22:33
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0