Fredags-not-so-mys

Fredag och Malin är ensammast i världen.
Första helgen med mej och bara mej.
Me Myself and I.
Tidigare helger har jag antingen varit bortrest eller haft Jon eller någon annan på besök.
Men inte nu.
Inte ens mami svarade då jag försökte ringa för att få lite tröst.
Inte nog med att jag är själv, jag har massa jobbigt och ångestväckande skolarbete som måste tas itu med.
Till och med vädret tycker synd om mig.
Det blir jag och min just nu BFF Mr:TV som får hänga ikväll med andra ord.
Men det verkar som att det inte kommer något vettigt ikväll.
Får väl tycka synd om mig själv i några timmar till tills ångesten blir för stor och jag tvingar mig själv ta itu med skoluppgifter.
Eller så våndas jag nån timme till framför Idol.

Kommentarer
Postat av: Linnea

I know the feeling.. Men du det går över. Försök vara produktiv eller slappa bara framför tvn haha :) Det fungerar nog.

2009-10-16 @ 23:20:29
Postat av: Madde

Åh... det är så jobbigt när man inte ens har något bra att titta på. DÅ kan man ju skylla på det när man inte tar tag i det man bör göra. För man måste ju få "unna" sig lite. Jag misstänker att fröken inte fick så mycket gjort idag men kommer att få eld i baken imorgon. KRAMIS!

2009-10-17 @ 01:04:46
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0