Back in bus(y)iness


Livet kan vara lite ironiskt ibland.
För inte så längesen skrev jag ett inlägg över att jag var rastlös och behövde ett nytt galet projekt.
Herren måste vara en av mina flitigaste läsare, för han levererade minsann.
Nu har jag så mycket att jag knappt har tid att sova.
Det är därför jag varit lite dålig på att uppdatera.

Helgen gick snabbt. Satt nästan hela tiden i skolan. Hann med samba och en sväng till Raw.
På Raw var jag med Stina, vi gjorde ett tappert försök att koppla bort skolan. Det var ett rätt bra band som spelade, sångaren lät lite som en tuffare Frans Ferdinand sångare. Men vi var inte riktigt på partyhumör.
Sen bar det av hemmåt för att hinna med lite sömn innan det var dags att stiga upp tidigt och cykla till skolan igen.
Samban var intensiv, 3 timmar övade vi på samma dans. Det var extra krångligt för vi började med en ny pardans. Den är väldigt fin men kräver mycket, vilket kroppen kände av dagen efter.

Igår var det samma visa, skola, samba sova.

Det är just på sambafronten som det nya galna projektet är på gång.
Jätte spännande och kul, men nerverna kommer att få sig en törn.
Skriver mer om det sen. Måste fortsätta jobba nu.
Det jag kan säga är att 6 november är ett viktigt datum.
Har man möjlighet att vara i eskilstuna då bör man finna sig på Teatern kl 19.

Nu, dags att återgå till kämpigt skrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0