Ändrade planer.

Planen var att åka till Åland imorgon.
Men saker händer och nu har jag en ny plan.
Jag kommer att åka till Vasa i Finland.

Om någon timme tar jag bussen till Sthlm för att samba lite, övernattar hos den barmhärtige samariten Kajsa.
På morgonen tar jag färjan från Sthlm via Åland, där mamma och pappa stiger på, vidare mot Åbo.
Sen blir det bilfärd upp mot Vasa.
Det kommer att bli slitsamt. Ca 16 timmars resande.
Jobbigast är att färjan är ett kryssningsfartyg, så man får trängas bland alla idioter man kan se på kanal 5 på måndagar.
Jag hoppas på lugn plats i cafeterian där man kan sitta och göra skolarbeten.

Nu är det bråttom. Måste packa!

Ha det bra!


om det var någon som undrade om dj och städare i tidigare klippet. (Fanny)
Svar: Justin Timberlake

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas allt går bra nu =)

2009-10-01 @ 13:32:39
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, jasså d var Justin :) ha d så bra i Vasa! kramar

2009-10-02 @ 15:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0