Trött men nöjd.

Nu är jag hemma från Norrköping.
Jag har varit på förlovningsfest hos Jill och Jerry.
Det var trevligt, även om kropp och själ var utmattad efter fredagen.
Det vara så himla kul att träffa brudarna igen.
Jag har skrattat SÅ mycket.
Men nu är jag väldigt trött.

Och hur gick showen?
BRA!
Det blev nästan fullsatt.
Så nu har jag skakat på stjärten inför ca 400 pers.
Då kan man bocka av det på listan med saker att göra innan man dör.
Det var jättekul. Showen blev lyckad.
Visst lite småtabbar här och där men inget som märktes direkt.
Och publiken verkade väldigt nöjd.


Tyvärr var det för mycket kaos för att jag skulle hinna ta bilder.
Den här tog Madde precis inna showen skulle börja.
Stressen var påtaglig.


Kommentarer
Postat av: anna

det var så jävla fint hår! ni var grymma, modiga med bikinis och bäst!

2009-11-08 @ 15:52:21
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Linnea

Såg filmerna från Kajsas blogg. Shit vad duktig du var :) Nästa gång ska jag komma oavsett om jag jobbar eller inte!

2009-11-08 @ 16:49:13
Postat av: Madde

Jag MÅSTE köpa värmespolar! DU är så fin så fin!

2009-11-08 @ 22:49:05
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0