Helgen som gick..

Så var det måndag pånytt.
Helgen har gått fort.
Jag har haft Jon på besök.
I Lördags gick vi på bio, Änglar och demoner. Den var sis sådär, helt ok. Bra story som antagligen gjorde sig bättre i bokformat..
Sen såg vi på Melodifestivalen. Jon sopade banan med startfältet! 
Jag har försökt plugga lite, har tenta på tisdag, men utan större framgång.

Jag tog  dock en välbehövd paus från dataslitet.

Annars så har helgen till stort bestått av samba, samba och åter samba. 

Denna vecka kommer att bestå av samba, samba och åter samba.
Just nu har jag sambaträning 5 gånger i veckan. Varje träning är över 2 timmar lång. Alltså över 10 timmar samba i veckan.
Jag återkommer senare till varför.
Vågar ännu inte riktigt dela med mig av våra planer,
men snart...

Annars så kommer jag att sitta i skolan och kämpa med vårt slutprojekt till denna kurs. pust!

Med andra ord kommer mitt liv bestå av samba och skola närmaste veckorna.

Nu måste jag börja jobba.





Kommentarer
Postat av: André

Hang in there, snart sommar!

2009-05-19 @ 01:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0