Working it on the dancefloor and in life.

Senaste dagarna har mitt liv bestått av två saker:
jobb
utgång


Utöver det har jag försökt balansera de båda genom sömn.
Har inte gått så bra pga efterfest och snarkande pojkvän.
Men jag har jobbat kvällar så det har funkat bra ändå.

Det är otroligt vad det kan vara svårt att hitta outfits ibland.
Trodde inte det var möjligt men man kan faktiskt ha för mycket kläder. Speciellt om dom tillsammans bildar en salig röra.
Skärper jag mig inte snart kommer tanterna från tv4s "RENT HUS" komma hit och ta bakterieprover, och jag kommer att bli stämplad som missfoster av hela svenska folket.
Måste städa!

Nu börjar förskylningen packa väskan och flytta iväg till någon annan stackare.
YES!
Då kan jag börja träna igen.
Hade någon plan om att jag skulle hålla igång kondisen över sommaren.
Dock har jag dansat väldigt mycket på krogen, det räknas nog som träning.

Nu ska jag göra mig klar för arbete.
Jobbar bara till 6 idag.
Life is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0