Snabbvisit

Jag är medveten om att mitt uppdaternde går i snigelfart.
Skyller på mitt jobb. Har helt enkelt ingen energi när jag kommer från jobbet. Dessutom försöker jag hinna umgås med pojkvän, vänner och familj.

Jag hade långledigt i helgen. Alltså ledigt lördag till måndag. Hade först planerat att bara ta det lugnt och göra alla de saker jag tänkte jag skulle göra över sommaren, som att måla,sy och annat kreativt. Men som vanligt proiterade jag bort sånt.
Valde att utnyttja min ledighet till max.
Var först ute fredag och lördag.
Söndagmorgon tog jag färjan över till sverige.
Var så trött att jag nästan somnade i knät på en tysk på bussen till sthlm.
Fortsatte med tåg till eskilstuna. Där hade jag nästan två timmar på mej att ladda batterierna i lägenheten.
Sen var det sambatime!
Super härligt att träna samba igen. Det gick verkligen upp för en hur mycket man saknat det.
Klockan hann bli sju innan samban var över, så de var full fart in i duschen för att hinna med tåget till sthlm som gick kl 20.
I stockholm träffade jag upp Madde som tog mej till ett jättetrevligt ställe i gamla stan för att äta.
Jag hade trots den goda pastan svårt att få i mej maten då kroppen var lite sliten.
Men gott var det.
Trevligt att träffa Madde igen!

Sen tog jag t-banan till Solna.
I Solna bor Kajsa för tillfället.
Vi pratade in på småtimmarna nästan.
Väldigt mysigt
Sen tuppade jag av.

Dagen därpå drog vi ut på stan.
Vi gick till Rice o käkade.
Mums med sushi!
Sen gick vi till urbanoutfitters och kikade.
Den butiken är verkligen inspirerande, man kunde lungt slösa flera tusen där och komma ut undrandes hur det gick till.
Jag kände mig dock som Krösus Sork och köpte endast ett gäng tuscher för dryga hundralappen.
De e tuscher som man kan rita på tyg med.
Planen är att jag skall börja rita på t-shirts och liknande. Vi får väl se hur det blir med det.

Sen var det dags för svettig buss och ännu svettigare båt.
Jag och Kajsa åt god hamburgare på båten.
Strax innan tolv var jag hemma igen.
Sen var det bara att pallra sig på jobb dagen efter.

Även om jag är väldigt trött just nu och verkar ha dragit påmig en förskylning är jag väldigt glad att jag åkte.
Inte ofta jag och kajsa får chansen att umgås nuförtiden, så de var guld värt.
Dessutom behövde jag en sambagenomkörare.

Nu skall jag dricka något varmt för att mota bort den här nedrans halsonten.




Kommentarer
Postat av: Madde

Det var härligt att träffa dig igen också. Tyckte vi fann lite lugn i ditt pressade schema ändå. Kram på dig!

2009-07-08 @ 21:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0