Nytillskott i familjen

Min nya bebis är signerad Ida Sjöstedt.


Jag hade turen att få den här vackra skapelsen av min chef.
Eftersom den snart skulle gå på rea och hon tyckte jag gjort ett bra jobb gav hon den till mig.
Ojoj, inte alla som har en sån arbetsgivare.
Jag har vågat använda den en gång.
Då var vi ute på krogen, men jag var i princip nykter.
Såg till att vejja för alla personer som kom vinglandes med sina drinkar i högsta hugg.
Men jag kände mig finare än någonsin :)
Även om den kanske inte sitter lika fint på mej som på fröken smalolångbent på bilden ovan.

Den här klänningen har fått hedersplatsen i min garderob, på den finaste galgen.. brevid mina något billigare och minder exklusiva klänningar.
Jag gör mitt bästa för att inte favorisera någon.
Vill ju inte att de ska bli osämja i syskonskaran.
Känner dock av lite dålig stämning i gruppen då jag öppnar min garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0