soooft helg

Den här helgen har varit så jäkla skön. Jag har bara tagit det lugnt, varit duktigt med exjobbet och njutit av solen.

På fredag botade jag min förkylning,exjobbade, käkade nachos och avlutade kvällen med pubertetsporr ala Twilight.

På lördag steg jag upp 7 för att tvätta,exjobbade, käkade nachos och träffade upp Hedvig och Kajsa som satt med bubbel i Rothovsparken, de fortsatte vidare men jag cyklade hem för att somna framför tv:n.

På söndag steg jag upp rätt tidigt för att sätta mig med exjobbet. Senare på dagen åkte jag med Anna och Tobbe för att avnjuta Slagstaglass, något av en Eskilstuna vårtrardition. Mums! Sen fortsatte vi hem till dom. Där pysslade vi med textilfärger och Anna läste underbar saga. Kvällen avslutades med (återigen) nachos och skräckis, Insidious. En riktig supersöndag!

Jag har varit så mycket på språng på sista tiden så den här helgen var precis vad jag behövde. Exjobbet har börjat gå smidigare nu och jag känner att jag kanske kan bli klar i tid ändå, även om det kommer att bli kämpigt. Snart ska jag på Afterwork i solen. Härliga tider nu!





Kommentarer
Postat av: André

Skönt, planerar själv att ta en sån helg.

2011-05-10 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0