full rulle


Vi har haft uppträdande idag. Det var invigning av Springpride. Det gick riktigt bra. Vi kommer antagligen att vara med i både svts och tv4s regionaltv ikväll. Så om nån är i krokarna kolla på svt kvart över 7. Ska försöka leta upp på svtplay sen.



Nu ska showglittret duschas bort sen ska jag fixa mig fin igen, för ikväll är det avslutningsmiddag med mina programkamrater på skolan. På med finklänningen! Med en finklänning är det lättare att le när man ska sitta och lyssna på hur sina klasskamrater inte misslyckades med exjobbet.

Jag hoppas  på 5 saker just nu:

att trerättersmiddagen inte sätter sig på kroppen.
att min pissförkylning försvinner
att det inte regnar på lördag
att jag hinner städa lite innan min prinsessor från åland kommer hit
att vi totaläger scenen på lördag.

tjoho! pepp pepp!

Förresten så börjar linslusandet ge resultat. Idag då vi gick till Kaka för att fira med god halloumisallad skrek byggarbetaren på andra sidan gatan "ni är mycket finare i verkligheten än vad ni var i tidningen!". (håller med, fy fan för dom där osmickrande bilderna) Yes! Lokalkändisar. Hahaha. Näe inte riktigt målgruppen för marknadsföringen.. men ser han kanske nån som kan ge oss jobb ser.

Förresten nr 2. Killen vi jobbar med på pride är med och jobbar för en eventbyrå som fixade hit hoffarna då vi dansade. Det hade tydligen varit slutsålt då. 1000 pers med andra ord. Nått att berätta för barnbarnen, "jo nä men förr i tiden innan mormor hade hängtissor skade hon röven inför 1000 pers". Det här året blir ett bra kapitel i memoarerna känner jag redan nu.

Nej nu! Fort in i duschen!




Kommentarer
Postat av: Jill

Imorgon kommer viiii! Tjohoo vad jag längtar! Prinsessor och sambarumpor, vilken helg ;)

2011-05-26 @ 17:26:25
Postat av: Orangutanna

fantastisk början på den episka pridehelgen!

2011-05-26 @ 17:27:56
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0