julfest i januari

ska på julfest idag. lite sent kanske, men de ska bli skoj. eftersom jag har bästa chefen blir jag medbjuden trots att jag inte jobbat sen i somras.

innan dess ska jag ha packat mina grejer för imorgon hoppar jag på en tidig färja och styr kosan mot eskilstuna.

det har varit ett skönt lov med mycket mat, en del fest, en del vila och absolut inget skolarbete. har inte ens orkat ha dåligt samvete över min dåliga självdiciplin, jag är en amöba just nu och tänker inte dömma mig själv för det. ibland måste man vara det om man ska orka med nått i framtiden. iaf, skönt lov men det ska bli skönt att komma hem igen, börjar bli lite rastlös här. kommer att lämna Åland med några extra kilon, en liten förkylning och ett leende på läpparna.
men först ska jag fira en sista gång.



varför strunta i storbokstav?
vet inte riktigt. kan ha med amöbatillstånd att göra. ännu oklart... utredning pågår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0