sista februari

gå in här och scrolla ner så ser ni vad som occuperar mina tankar dessa dagar (förutom exjobb och övrig skolångest).

hela dagen har gått åt till att fixa ett sambahuvud. lägenheten ser ut som om den årliga tuppfäktningsturneringen hållts i den men det gör inget för nu är det klart. jag har äntligen ett sambahuvud! och det blev riktigt bra om jag får säga det själv. ska ta bild sen och visa.

en annan bra grej som hände idag är att en kläning som jag spontanbudade på på ebay och sen också vann kom på posten, och den passade. rätt så söt. vet inte om jag hade köpt den om jag sett den i butik men den kommer nog att få komma med ut och svänga på sig snart, bara det skulle bli lite varmare (längtar så!).

imorgon börjar ny kurs. jag ska samtidigt försöka bli klar med senaste kursen. nya kursen kommer att vara teoretisk och jag ska banne mig inte bli efter i början som jag har en tendens att bli. efter den här kursen är det exjobb som gäller och efter det är jag (pepparpeppar) klar med utbildningen.

nu ska jag nog gå och vila min utmattade ögon. man blir verkligen trötta av att fokusera så länge på småpillgrejjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0