photoshoot

Idag har Sambadolls blivit förevigade på bild. Så fort jag får tillgång till bilderna kommer jag att sätta upp dom. Så här är det, vi ska hålla i en sambahelg på ett gym här i Eskilstuna 12-13 mars. Vi kommer inte att få så mycket betalt men det är bra reklam. Vi kommer att ha lektioner och ett litet uppträdande. Nu vill gymmet börja marknadsföra det hela och för det behövs snygga bilder. Och vi lyckades faktiskt leverera just det tycker jag. Stort tack till Minas kille Robin som tålmodigt agerade fotograf. Som sagt, bilderna kommer snart.

Känns riktigt kul och spännande, som att vi kommit igång på riktigt. Och idag kom mitt F-skattebevis så nu är jag officiellt egen företagare. Mamma mia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0