Malin Nyqvist -feminist

Idag var jag på Södertörns högskola för att bli intervjuad för ett skolprojekt Anna har sysslat med. Det handlade om osunda ideal. Dom som känner mig vet att jag kan vara rätt så diskussionsbenägen så dom fick nog en hel del material att gå igenom för att ta in i ett 3 minuters reportage. Jag upptäckte att det är svårt att hålla fokus och få ur mig sammanhängande meningar då man blir intervjuad med en tv-kamera fram för sig, speciellt då det är ett ämne där man har mycket att säga. Sen lyckades dom även fånga lite behind the scenes material. Jag tyckte däremot synd om Anna eftersom det var ett grupparbete. Tjejen som intervjuade var jättetrevlig men tjejen som stod bakom kameran.. not so much, en riktig bossig typ. Så första delen av det här klippet skulle man kunna klippa in en tankebubbla ovanför mitt huvud som säger "What a BIATCH!". Jag är inte så bra på att dölja vad jag tänker heller. Hihi! Bra jobbat Anna(http://orangutangen.blogspot.com/)

Kommentarer
Postat av: kajsa

bra jobbat malin och anna! :)

2011-02-23 @ 20:13:18
URL: http://daysofkajsa.tumblr.com
Postat av: Orangutanna

hejaheja malin! min redigeringskollega tyckte du var jättevacker! och det är du ju

2011-02-24 @ 10:40:36
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: André

Tänkvärda saker! Synd att du skall trashtalka min alltime favourite film bara :p

2011-02-24 @ 21:25:44
Postat av: mona

Go malin o anna!

2011-02-28 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0