lördag-söndag-->


I lördags kväll var jag med Hedvig och Taru till ett ställe här i stan som heter Kaka. Jag gillar det skarpt. Det är egentligen ett fik/lunchställe men nu hade dom ett event där: Så mycket sämre. Med inspiration av tvprogramet spelade dom upp covers, men inte vanliga covers, utan helknasiga covers som var superkul, konstiga och iblant rent ut sagt horribla. Mysig och kul men samtidigt något udda stämning. Om vi drog upp medelåldern i fredags drog vi definitivt ner den i lördags. Det var som om vi hade hamnat på någon snubbes privatfest, väldigt internt och avslappnat, fast det var bra på nått vis. När vi sen gick kom han och skakade hand och tackade för att vi kom. Udda helt enkelt. Iaf.. Jag åt en underbar pastarätt: spagetti med vitlök, getost, oliver, parmaskinka och kronärtskocka. SÅ. JÄVLA. GOTT.

Det bästa med att ta det lugnt en lördag är att få vakna upp pigg och kry på söndagen sen. SÅ. JÄVLA. SKÖNT. Jag hade energi och diskade, städade, pysslade stekte pannkakor och gick sen på ett träningspass.

Bra fredag, bra lördag och bra söndag. En riktigt bra helg med andra ord.

Den är veckan är sista veckan på kursen. Jag skall alltså vara klar med Darwin på fredag är det tänkt. Tror nästan jag får satsa på restredovisning. Men jag ska göra mitt bästa för att hinna med så mycket som möjligt. Tänkte sen på fredag ta en avstickare till Åland och ha en avslappnad helg där.


Kommentarer
Postat av: Madde

Mmmmm! Såg himla gott ut det där!



Väldigt fin bild! Bra PhotoShopat, du får lära mig!

2011-02-21 @ 22:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0