daniel+malin=sant?


Bra spelning. Bra drag, men jobbig pubertal pubik som knuffades och hade attitydproblem.


Efteråt kan jag ju inte låta bli att gå fram och snacka. Malin+vin=noll hämningar

Kommer inte riktigt ihåg exakt vad jag sa...

babblade nått om att han fick stå och posa med brudar som ville ta kort med honom. Och han, neej jag försöker bara vara mig själv. Och jag typ: men klart du posar på bild (de gör väl alla tänkte jag). Han missförstod och trodde jag kallade honom för poser "kommer du här och förolämpar mig?". Ojdå. Kommer inte ihåg vad jag sa sen för att reda ut det hela, antagiligen inte något smart. Sen tyckte jag att vi skulle ta bild och göra nått roligt, han hade inga förslag, så jag drog till med att vi skulle se sura ut som om vi hatade varandra (han tänkte nog, då behöver jag fan INTE posa din tjatiga häxa).

Jag förvånades över vilket hårt grepp han hade kring min nacke. Jag intalar mig att det var av kärlek och inte hat.



Jag hade sån tur den här kvällen.
Tre änglar var med mig: (Ängel är väl kanske fel ord eftersom jag inte är religiös, men nu använder vi det för dramatisk effekt)

Jag lyckades glömma min biljett hemma och det upptäckte jag förståss först i kön. Fuck! Skulle bli tvungen att cykla hem till fröslunda i kyla och halka och kanske missa halva spelningen. Men så kommer ängel nummer 1 från ovan och ger mig en biljett. Ja GER mig en biljett. Haha helt otroligt. Hennes kompis dök inte upp och hon hörde hur jag ojjade mig över min dumhet att glömma biljetten hemma. Så hon gav mig den och ville inte ha ersättning.

Ängel nummer två kom iform av Anna som var mitt moraliska stöd och min hejjarklack. Dessutom var hon smidig med iphonen och lyckades föreviga hela äventyret.

Den sista ängeln va väldigt oväntad. Han kom då vi var påväg från krogen och började reta mig för min dialekt och undrade varifrån jag kom. Gissa sa jag. Han kom med dom dummaste förslagen, allt från norrland till ryssland och polen. Det var inte det här som nominerade honom till kvällens ängel utan det var det faktum att han sen köpte nattmat till mig och försvann i natten. Varsågod korv o pommes, jag betalade hejdå. Precis vad jag ville ha, fyllekäk! och gratis. Inte ens behöva stå och vara tacksam.



Tack Anna, Stina, Hedvig och Taru för en riktigt kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, det ser nästan lite strypgreppigt ut! Men tufft :)



Heja för korv me mos! MUMS! Sen så är det så här va, har man bra karma och är en bra människa händer bra saker! ibland i alla fall.



PussPuss

2011-02-19 @ 16:49:02
Postat av: Orangutanna

åh tack att jag fick vara din ängel!<3

2011-02-19 @ 17:24:33
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0