business woman


Nu har jag gjort det. Jag har lämnat in registrering för att starta eget företag.
Spännande, förvirrande och superläskigt. Men fan va häftigt!
Får se om det blir något av det hela. Vet fortfarande väldigt lite om hur man driver ett företag. Fakturering, skattedeklaration, moms och allt sånt är ett frågetecken just nu. Jag får helt enkelt lära mig, och bästa sättet är väl att kasta sig in i det med huvudet före.. eller?
Vad ska jag då göra med mitt företag? Jag ska dansa och rita. Låter ju superseriöst.
Näe men vår lilla sambagrupp har tänkt börja sälja shower och tjäna storkovan och det hela måste ju gå lagligt till. Sen hoppas jag även på illustratörsuppdrag. Det kanske verkar som en dålig idé att starta nu då skolan kräver mycket och exjobb väntar runt hörnet. Men vi behöver komma igång med dansen nu så vi är i full gång till sommaren. (har eventuellt redan ett uppdrag 12-13mars, men det är inte helt spikat och därför fortf en hemlis).

Det hela kan bli ett fiasko... men det kan också fungera.
Hur skall man veta om man inte provar.
Friskt vågat, hälften vunnet... right?



Kommentarer
Postat av: Madde

HEJA HEJA!

2011-02-10 @ 21:17:46
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Jill

You can do it, vad duktig du är :)

2011-02-11 @ 07:08:54
Postat av: Christine

ja, heja heja!

2011-02-11 @ 22:46:29
Postat av: mona

heja!!

2011-02-16 @ 12:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0