ålandshelg

Det har varit en riktigt soft helg på öarna.



Vi lagade fastlagsbullar. Nom nom säger jag bara. Supergott men inte bra, jag kommer nog att jäsa lika mycket som degen under bakduken gjorde. Kunde inte sluta äta. För att råda bot på uppsvälldhet åkte jag på en skidtur.



Jag var ivrig i början. Riktigt kul. Det blev en lite för lång tur så innan jag var hemma igen hann det bli mörkt. Jag var svettig och trött och hade skoskav.



Sen gav jag all min kärlek till Nelson. Han är så gosig och fin så man kan inte låta bli.



Förutom detta har jag umgåts med föräldrarna.
Och inte att förglömma så har sambadräktsverkstaden varit i full gång.
Snart åker jag tillbaka till Eskilstuna. Som tur är ska pappa med så jag får resesällskap och skjuts.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för denna gången :)

2011-02-27 @ 19:09:55
Postat av: Madde

Du... jag har ätit en halv prinsesstårta själv, och chips, och cola och vin och pizza och aioli och våfflor...



Så ska det vara på helgen! Mer semla åt folket! Bästa katten, åååååh va han verkar gölli.



SES IMORRN!

2011-02-27 @ 20:56:10
Postat av: Orangutanna

skön helg! jag var också med mamman och åt pannkaka och sov 12 timmar i streck

2011-02-28 @ 14:51:51
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0