long time no blogginlägg

Hej hopp!

Ja nu har jag då jobbat och bott i Stockholm i snart två veckor. Tiden går fort när man har roligt.
Jobbet går bra. Shyssta kollegor och utmanande men inte för otäcka arbetsuppgifter. Det är förstås frustrerande att vara sämst i gänget men alla är vi noviser i början. Jag lär mig grejer och blir bättre varje dag så utveckligskurvan ser bra ut. Det som är så kul med det här jobbet är att man får smaka på en massa olika ämnen, jag har gjort grafik som handlar om bananflugan, svälten på afrikas horn, eurosedelns äkthet, holländska ligan, Londonupproren, Rymdsonder, Gubbligan och massa till. Synd bara att man inte är Rainman så att all info skulle fastna och man kunde vinna Vem vill bli miljonär. På Svenska grafikbyråns hemsida finns ett arkiv där man kan se grejer som gjorts, ser man att det står mitt stå under titel vet man att jag har varit där och petat.
Boendet i Solna har funkat riktigt bra. Om man bortser från att vi om nätterna hostar ikapp så har jag och min sambo det mycket mysigt.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0