surkärring

fick på min mejl:

Hej Malin

 

Visst har du rätt. Jag ska kolla med kart-människorna här på kommunen och fråga om de kan få fram en sådan.

 

Tack för synpunkten!

 

M v h

__________________________________

 

Rickard Oxfält

Informations- och utredningssekreterare

www.solna.se

__________________________________

 

Hej!

 

En besökare på Solna stad.se har skickat ett meddelande

 

Besökt sida: http://www.solna.se/sv/idrott-fritid/idrott/motionsspar/

Namn: malin nyqvist

E-post: [email protected]

Telefon:

Till: Rickard Oxfält

 

Meddelande:

ha en karta så man ser var dom ligger.

 

 

 

jag var tydligen lite irriterad då jag ville se vad det fanns för motionsspår i solna och dom inte hade någon karta. varför lämnade jag en komenta? orsak oklar. jag är glad att jag inte följde min ursprungliga instinkt och tog bort diverse svordomar.

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Háha! Klockrent. Inte ens stor bokstav i början liksom..blir ännu roligare om man säger det på åländska.

2011-08-14 @ 11:35:04
Postat av: christine

haha klockrent :)

2011-08-17 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0