Söndag

Ja helgen blev inte helt som jag trodde.
 
Fredag var tråkig, jag låg på soffan och zappade mellan halvbra filmer.

Lördagen inleddes med loppisrunda med Hedvig. Det var intressant. Det finns så mycket underliga människor i Eskilstuna och dom tycks alla dras till loppisar.
Jag hade tänkt tillbringa kvällen själv och rita lite eller kanske sy, samtidigt som jag skulle tycka lite synd om mig själv. Men Hedvig fick mig på andra tankar. Så det blev först förfest hos Hedvig tillsammans med Kajsa. Sen drog vi 3 iväg till Filial. Först var det segt men efter att av någon underlig anledning blivit bjudna på mousserandevin kom vi igång. Vi upptäckte ett undangömt dansgolv som spelade massa härlig och rolig musik. Sen dansade vi natten lång... eller till kl 2 då dom stängde. 
Kul kväll!

Nu är det söndag och jag är lite bakis. Men bara lite. Jag har äntligen släpat mig till skolan och jag ska förhoppningsvis komma igång med något vettigt snart. Så ska jag gå och lägga mig tidigt så jag är pigg och kry på måndag.

Nu är det dags att börja 3Dmodellera en groda. Kul va? njae..



Kommentarer
Postat av: Madde

Ooo så lungt och fint. Men det lät kul.



Hur fan lyckades ni bli bjudna på vin? Folk tar ju ingen kontakt i Eskil. EN eloge för det faktiskt!

2010-09-12 @ 18:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0