skolan och så




Jag går 3 kurser nu. En teaterkurs som är mest på lek och två som är krävande.
Dom två krävande är 3D-modellering och Tekniskillustration. Båda två kommer att innefatta projekt och massa övningsuppgifter.
Nu har jag bestämt mig för vad jag ska göra i mina projekt.
I teknikkursen kommer jag att göra en illustration av en vinylspelare och dess innehåll. (pust!)
I 3D-kursen ska jag modellera ett djur och jag har bestämt mig för att göra en katt som sitter på ett tak och blickar ut över någon stad en kväll. Lite aristocatsromantik över det hela. Hela idén skall redovisas idag och här är min s.k. moodboard eller skiss:



Särskillt ambitiöst eller vackert är det ju inte men man får en idé iaf.
Sen får vi se om det kommer att bli såhär eller om det tar en annan riktning under resans gång.




Ikväll ska vi ha middag hos Helena med girlsen. Det blir nog både gott och trevligt som det brukar vara.









Kommentarer
Postat av: André

Ser fram emot att se resultaten!

2010-09-17 @ 15:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0