me myself and I


För första helgen på länge kommer jag att vara helt själv och helt utan planer.
Inget festande men andra ord. Det känns både bra och dåligt. Spontant så känns det tråkigt. Men jag vet att jag behöver det. Jag behöver vara tyst och ensam och bara fundera. Jag kommer nog inte att sitta i ett hörn och samla dam hela helgen, förhoppningsvis får jag en chans att komma ikapp i skolan också. En helg att få ordning på sig själv med andra ord. Jag ser iaf framemot att komma till skolan på måndag och slippa känna mig som att jag behöver en helg efter helgen.

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter bra det där. Själv kommer jag väl tuffa på en vecka till och låtsas att det är sommarlov =P



PUSS PUSS!!!

2010-09-10 @ 00:30:49
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0