hur skall lördagen tillbringas?

Från början var planen att jobba med skolgrejer och bara ta det lungt. Jag har en rapport som måste vara inne innan 4 oktober så det börjar bli dags att ta tag i den eftersom jag kommer att vara borta nästa helg.

Men igår när jag och Stina satt och jobbade i skolan föreslog hon att jag skulle komma med henne på en fest i Stockholm. Inte vilken fest som helst utan tema fest, och inte vilket tema som helst utan tema gamla testamentet.
Så nu har jag suttit i skolan och jobbat en stund och försökt bestämma mig över vad jag ska göra. Det lutar åt att jag åker faktiskt. Inte varje dag man får gå på temafest. Måste bara hitta nått att klä ut sig till. Har fått en dröse med fantastiska förslag på facebook men det är svårt när man har varken tid eller pengar till utstyrsel.



Vara tråkig men duktig eller spontan men o opraktisk? -det är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0