08.09.10

Vilket fyndigt datum vi har idag.
Min dag har inte varit speciell för det.
Jag har sovit och (hör och häpna!) städat. Det känns skönt att äntligen börja få lite ordning här. Jag spyr om jag hör mig själv säga "jag borde verkligen städa" en gång till. Just do it you lazy fuck! Jag har Robyn att tacka för att jag fick nått gjort, hennes musik gjorde det hela uthärdligt.

Snart ska jag till Madde och dricka lite vin tillsammans med henne och Mina. Sen ska på pubrunda. Det blir första gången för mig trots att jag gått här i över 2 år. Jag är inte så mycket för overallklädda gaphalsar om jag ska vara helt ärlig. Det kan finnas risk för att det slutar som förra året, vi fastnar på förfesten och skiter i hela grejen.


Läppsiftet och shortsen är på. I'm good to go!






Kommentarer
Postat av: Madde

Snygging! Ja, och det var så det blev =)

2010-09-09 @ 11:25:33
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Fralli

Ni kom ju ut babes! ;) Vi hade ju en grym dansuppvisning!

2010-09-09 @ 16:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0