ett steg i rätt riktning

Ja förlåt, jag har ju gnällt en hel del över skolan på sista tiden.
Vad har jag pysslat med då? Vad är det som är så jobbigt?
3d studio max, kallas det. Pust och stånk.
Men! (nej detta är inte ännu ett gnällinlägg)
Ljuset i tunneln! Jag har lyckats bli klar med 3 av våra 4 övningsuppgifter.
De är långt ifrån perfekta men de får duga.
Så nu är det bara en sista övningsuppgift kvar.
Och så slutprojektet då förståss. Det kommer att krävas en hel del men jag kan klara det.
Hejjahejja!









Se var det de där med tentan också. Vi har tenta imorgon och jag har inte ens köpt boken. Smart va?
De får bli omtenta helt enkelt. Och sen var det det där med PM och rapport som ska skrivas. Men det löser sig.



Kommentarer
Postat av: Madde

Så jävla bra jobbat! Du kan vara så stolt över dig själv!



Ska bli lite småspännande med tentan imorgon. Ska hybrisen spädas på eller för en gångs skull slås skoningslöst till marken? Only time will tell...

2010-10-20 @ 21:46:57
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: anna

fina bilder!

2010-10-21 @ 13:25:37
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: André

Bra jobbat:)

2010-10-21 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0