escape


Då helgens utgång var rent ut sagt patetisk (bortsett från det fantastiska sällskapet såklart), är jag tvungen att drömma mig tillbaka. Tillbaka till Brooklyn. Tillbaka till en såndär härligt knasig natt.

Det hela började med häng och öl på hostelet.

Vidare mot Williamsburg, men först en omväg via nån snubbes ganska udda lägenget för att lämna av öl.


Ölen lämnad och posebild med underlig plastkvinnounderdel avklarad, vidare till tunnelbanan.


Framme i Williamsburg drog vi till en bar som visade sig ha ett superhärligt dansgolv, tyvärr hade jag ju inte så dansgalet entourage som jag är van vid så det blev inte så mycket dans som jag hade velat.


Hela kvällen avslutades in på morgontimmarna med bananapancakes på den lokala dinern.
Mums!


Men det var då och nu är nu.
Jag ska bita ihop och ge gärnet trots förkylning. Bara 3 veckor kvar innan allt ska vara klart men samtidigt bara 3 veckor kvar till praktik. Jag vill att tiden ska gå snabbt men långsamt på samma gång. Får hänga med i svängarna så gott det går bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0