snart...

Nu är allt klart och godkännt. Jag kommer att åka iväg på praktik om mindre är 2 veckor. Jag kommer att bo i Stockholm och praktisera på ett ställe som heter Naive i ca en månad. Ska bli spännande, roligt, läskigt och lärorikt. Framförallt ska det bli otroligt skönt med miljöombyte. Det har varit alldeles för mycket sitta i datasal och äta matlåda i skolfiket. Och dessutom har det varit alldeles för många eskilstunaexemplar som inkräktat på min sfär på sista tiden, fyllon och skumma typer.
Innan jag får åka kommer jag att få bita ihop, kavla upp ärmarna och ta på mig hårdhandskarna. Vet inte hur jag ska lyckas packa och sånt samtidigt. MEN. Jag ska inte gnälla, för är det nått som bromsar upp produktiviteten så är det just gnäll. Det gäller att jag "keep my eyes on the price" och kör hårt nu bara. Dessutom är det massa roliga grejer jag ska iväg på första praktikveckan, Bo Kaspers i Uppsala men familjen pch  sen en episk helg i Norrköping med my galpals (kollektivet är återförenat för en helg!). Hallelulja! Så mycket kul och spännande som väntar runt hörnet.

Men nu är det hårt jobb som gäller. Bit ihop!

Kommentarer
Postat av: christine

jag hejar på dig! :)

2010-10-28 @ 12:00:30
Postat av: Madde

Verkar spännande det där företaget.



You will make it! Det vet man juh! PUSS!

2010-10-28 @ 17:36:34
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0