måndag






Kl 10 måndagmorgon. Dricker lite echinaforce med honung för att motverka eventuell förkylning. Funderar på ifall jag ska dra till skolan redan nu och vara lite effektiv trots att jag inte behöver vara där innan 12.

Helgen var trevlig. Jag åkte till Stockholm igen, den här gången med Hedvig och Kristina. Det var nämligen inflyttnings+födelsedagskalas för Eric och Susanna. Dom har precis köpt en lägenhet i kärrtorp med bästa utsikten i stan. Temat för festen var glasögon (för att kunna njuta av utsikten bättre). Jag hade dom här sköna bågarna som jag köpt på myrorna en gång i tiden. Det är nästan så jag hoppas på ett litet synfel så jag får går runt med dom hela dagarna.
Iaf, jag och Hedvig sov över och hade världens mysigaste söndagsförmiddag. Vi åt våfflor och drack hemmabryggt kaffe tillsammans med Eric och födelsedagsbarnet Susanna. Supergott! Sen bar det av hemmåt och resten av kvällen tillbringades med att färdigställa en rapport som måste var inne idag. Jag kan inte säga att jag är stolt över vad jag skrivit, men jag är lättad över att vara klar.

Den här veckan är det effektivt arbete som gäller. Jag planerar att göra ett Ålandsbesök till helgen och andas in lite frisk höstluft. Men skall det ske måste jag var lite duktigt först.

Så nu är det bara att ta sig ann vecka 40. Hoppas det blir en bra vecka!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Mami väntar:)

2010-10-04 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0