måndag






God morgon!
Oo vad det hade varit skönt att ligga kvar under täcket i morse. Det är extra svårt att stiga upp nu då det är mörkt och kallt när klockan ringer. Men jag har inte tid med sovmorgon just nu. Tidigt upp, packa matlådor och cykla till skolan.

Jag har suttit och letat referensbilder till mitt slutprojekt i 3D-kursen. Då snubblade jag över ovanstående bild. Den representerar mig ganska bra såhär en måndagmorgon.

Helgen har varit bra. Lugn och skön. På fredag blev det lite soft afterwork med god mat och rödvin. På lördagkväll kom Stina och Hedvig över och vi åt popcorn och såg Juno. Söndag blev det skola och spenatplättar. Det har blivit lagom mycket skola. Jag har tagit sovmorgon, pysslat i lägenheten och fixat matlådor till kommande vecka. Så jag känner mig utvilad och redo för vad veckan har att erbjuda.

Vad har då veckan att erbjuda? Ja såklart gediget skolarbete. Jag har två veckor kvar innan det bär av till praktiken och innan dess är det mycket som ska göras. Så det blir tidiga mornar och dubbla matlådor framöver. Dessutom har Gympozz gratis träning den här veckan. Det tänker jag utnyttja och har en plan på att träna varje dag. Muskelvärk here I come!

Effektivitet är alltså veckans ledord.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0