lördag

Idag har jag..
diskat
handlat
lagat storkok (något som ska föreställa ärtsoppa)
promenerat till skolan och samtidig förargats över påträngande man. (hej du, va fin du e, va heter du? du verkar snäll, ska vi umgås? har du bråttom? hej du! hej du! jag har just flyttat från stockholm till fröslunda. ska vi umgås?!) gah!!! Vad fan gör man? Vill fortfarande vara medmänniska, kan inte bara ignorera någon som går brevid en och pratar. Men vill bara skrika, fatta vinken!! Jag praktiskt taget springer för att komma ifrån dig. Ja ja har bråttomt, bråttomt från dig din socialt handikappade idiot! NEJ jag vill inte umgås. Hej DÅ du. Fuck off ärthjärna!
Jävla skit! En till man måste ducka för när man rör sig utan utanför dörren. Varför flockas dessa män i Fröslunda? Nästa gång tänker jag köra "Anteeksi en ymmärrrä."

Iaf.. När jag väl lugnat ner mig var det dags att ta itu med skola. Jag var tvungen att skriva en monolog till teatern. Som slutprojekt har vi delats upp i grupper och ska spela upp olika scener ur mio min mio. Skitkul! Men till uppgiften hör att man ska skriva en monolog som ens karaktär skall hålla någonstans under scenens gång. Detta ledde till skrivkramp. Men det löste sig. Nu har jag min monolog och har skickat iväg den till gruppen för respons.
Detta firar jag med en photo booth bild.

Så ja!
Färdig firat.
Nu ska jag nog övertala Stina att det är matdags. Så ska jag äta min så kallade ärtsoppa.
Sen ska jag förflytta mig från Macsal till PCsal och köra lite 3D. Hurra!


Kommentarer
Postat av: Madde

Det var en mycket bra monolog! Så söt du är :)

2010-10-24 @ 21:41:48
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0