Bu!


Dagen till ära bjuder jag på en favorit i repris.

Tyvärr blir det ingen utklädnad för min del i år heller. Tråkmåns. Men jag har mycket bra planer för kvällen trots att jag bara kommer att klä ut mig till mig själv. Födelsedagskalas hos Tobias efterföljt av utgång, och inte vilken utgång som helst, Moneybrother ska va dj på Filial och efter det ska TBGWO stå för underhållningen. Mycket dansande med andra ord. FANTASTISKT.

Nu måste jag fortsätta jobba, för JA jag sitter i skolan på en lördag. Sorgligt men sant. Kattskrället måste få lite päls.

Hoppas alla får en rolig och lagom skrämmande halloween.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kattskrälle???

2010-10-30 @ 20:25:37
Postat av: Anna

vi vill att du syr likadan åt tobbe och mig!

2010-11-01 @ 21:47:24
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0