Academy awards

Igår hade vi Oscarsuppesittarkväll.
Vi började kl 23 och höll på hela natten, kl 7 var jag hemma imorse.
Nu sitter jag i skolan och behöver jag säga att jag inte får någonting vettigt gjort?
Men det var det värt. Det var en jättetrevlig natt med mycket kalorier och ännu mer skratt.
Måste dock säga att själva galan kändes lite lågbudjet.

Här är en del av vinnaren i kategorin kortfilm, animerad. Hela filmen är uppbyggd på logotyper. Den hade tagit 6 år att göra. Den är väldigt imponerande även om själva storyn inte är så kul.











En personlig favorit av de nominerade.



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag gillade lilla tanten och döden =)

2010-03-09 @ 14:49:25
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0