suck...

vill börja med att säga att jag har haft en helt underbar helg, island in the sun var toppen. tack brudar!!!
sommaren känns härlig, vädret är vackert och jobbet känns inte betungande.

men så kommer jag att tänka på skolan.. och inser att jag har en del rester jag borde ta itu med och borde fixat praktikplats. gråt och skrik! usch jag vill inte ta ansvar och vara duktigt, jag vill flyta runt och ha det bra. sommaren är så fin, har det så trevligt med mina goa vänner.

tänker leva i min beskymmerslösa bubbla ett tag till.. orkar inte med nått annat just nu.

trallala.. de kommer ordna sej, de brukar alltid, de borde lösa sej, de brukar alltid de kommer fixa sej tillslut tralalalalala..

Kommentarer
Postat av: christine

det löser sig alltid, på ett eller annat sätt, jag lovar! :)

2010-07-20 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0