i mitt förra liv var jag en säl


senaste dagarna har jag simmat ca 3 gånger per dag, och det är så grymt härligt. frihetskänsla när den är som bäst. tur att begåvade mona var med och förevigade det hela. jag till vänster och jenny topless till höger.
frihetskänslan nådde sin kulmen igår då jag hoppade från dalsberget (ca tolv meter högt, skryt skryt). kände adrenalinet pumpa och var tvungen att bevisa för mig själv att jag har blivit älder men inte fegare/klokare.
kan alltså fylla 22 utan åldersnojja.

Kommentarer
Postat av: Anna

lille tjugotvå! du har minst fem år på dig innan du kan börja prata om åldersnoja i samma manér som kristina besitter. själv börjar jag också hamna där, men bara lite. jag tycker om fölsedag, man överlevde ett år till!

2010-07-15 @ 16:28:18
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0