Yyyl!


Den här skivan fick jag av Jon idag. Perfekt.

Vi valde att se Wolfman.
BIG MISTAKE!
Jättejättedålig film.
Fy Anthony Hopkins och Benicio del Toro.
De såg ut som en blanding av skönhetenochodjuret-odjuret blandat med grinchen.
En film hade slarvats ihop på en sekund för att hinna rida på rådande vampyr- och varulvstrend.

Idag gick jag och Jon handihand i solskenet dagen till ära.
Vi hade bestämt oss för att äta sushi.
Eskilstunas enda sushiställe hade stängt så vi gick till en kinarestaurang istället.
Sushin där var sliskig, inge vidare. 
Fast det gjorde inget, var mysigt ändå.

Förresten hade jag en riktigt rolig fredag. Vi var uppe tills natt blev morgon och skrattade som måsar.
Tack för det ni underbara!

En jobbig detalj med den här helgen är att jag inte fått något skolarbete gjort.
Hjälp! Dumma dumma mej. Jag får helt enkelt panikrita något ikväll. usch!

jaja..



Puss på er alla. Ge er själva en kram idag och kom ihåg hur fina ni är.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har bara varit ensam och sjuk... Stackars stackars mig. Mmm.



Måsar var vad vi var. Tänker nog lägga upp bilder trots att jag inte borde! JAJAMENSAN!

2010-02-14 @ 23:36:00
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0