walking in Memphis?

Kan vara så att jag tar en sväng via Memphis då jag är i USA i juni.
De skulle vara kul. Kanske kolla in Elvis gamla lya?

Så här är det..2005-2006 var jag utbytesstudent i en liten stad vid namn Raymond som ligger i Illinois. Då bodde jag hos paret Toby och Missy Dean hela året och blev som deras finska adoptivdotter. Jag lärde känna en hel dröse med människor det året. Så nu ska jag åka och hälsa på allihop. Jag kommer att bo hos Toby och Missy i 2 veckor innan jag åker till New York (var ju tvungen att göra ett kärt litet återbesök i The City). Iaf.. Toby föreslog att vi skulle dra ner till Memphis ett par dar när jag var där, dom har varit där några gånger och gillar det väligt mycket. När jag var utbytesstuden reste jag runt en del och fick se stora delar av landet, men jag har inte varit i Tennessee. Så jag hoppas det blir av.



Här är jag tillsammans med Toby och Missy.

Man kan ana att den amerikanska dieten gjort sitt på min kropp. Ingen fara med det, men kanske inte det roligaste då beachsäsongen är i full gång då jag kommer tillbaka från min resa. Så egentligen borde jag ge gärnet och ligga i med träning och god kost nu innan för att sen kanske ta en och annan joggingtur under resan, så jag hålls i någorlunda trim.
Med andra ord borde jag bestämma mig och sätta igång illa kvickt.
Men de... de är ett annat inlägg.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jo. satsningen har ju varit igång ett tag nu... hrrm. Går svinbra för mig.



Tufft! Hoppas ni åker dit!

2010-04-22 @ 00:57:48
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0