valborg


Efter att varit bortrest de senaste åren kommer jag äntligen att vara i staden man ska vara i på Valborg, nämligen Uppsala. Jippi! Kommer dock inte att ha gästlegg, så inget champangesprutande för min del, men hänga i parken det ska jag. Vid min sida kommer jag att ha Fanny och Jon och kanske Florian och såklart massor med andra människor som är glada i hågen. Kul ska det bli. Måste bara packa nu. Den stora frågan är: vad ska man ta på sig? Och den största frågan är: hur blir vädret? Den sista frågan svarar på den första.
Sålänge det inte regnar och är allt för kallt är jag nöjd. Helst får det ju vara lite sol.
Pleeeeas, schyrra då!
Får helt enkelt dansa soldansen ikväll på dansen.
Hejjahajjahejjaha..
Så låter soldansen...
det var alltså inte en konstig diaglog.. skulle de varit de, skulle den nog se ut såhär.. typ

sidospår.

Nu måste jag packa eller nått sånt.


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAH! Fantastisk soldans måste jag säga =)



Klart de blir ostkrokar, vi måste ha det efter Gaga! fatta mysigt att komma hem till ostkrokar och cola efter en partynatt! mmmm!

2010-04-28 @ 22:57:32
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, bra djur!

2010-05-01 @ 10:15:26
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0