ut med det gamla, in med det.. gamla

Igår var jag och Hedvig på Klädbytardag.
Klädbytardag går ut på att man tar med sig kläder man inte vill ha, byter ut dom mot kuponger, och sen kan man byta ut sina kuponger mot kläder andra tagit med sig.
Skitsmart idé om du frågar mig. Ner med överkonsumtionen!

Jag tömde garderoben på 2 tröjor en t-shirt och ett linne. Tack för samarbetet hoppas ni får en trevlig vistelse hos någon som uppskattar er mer.
Efter att ha trängts och svettats bland andra klädivrare hade jag till slut lyckats hitta fyra plagg som jag ville ha. Dom hade nog behövt lite större och luftigare lokal och ett ordentligt provrum med fler än en provhytt.

Här är mina fynd:

Ett par lila byxor som ska få genomgå amputation och bli ett par trevliga shorts.




Ett par knäbyxor med väldigt hög midja och vidaben. Även dessa ska bli shorts.


Sen hittade jag inget som kändes kul till mig, så då passade jag på att titta på herrkläder, och hittade:


En t-shirt till pojkvän och ett par jeans till bror. Jag hoppas de kommer att passa.
Om ni undrar, varför posen? vet inte, ville försöka vara manlig tror jag :)


En sån här grej kunde inte passat mej bätter. Jag har massor i min garderob jag borde göra mig av med och jag älskar att "renovera" gamla kläder. Jag har flera renoveringprojekt på gång, väntar bara på att jag ska ha lite energi och framförallt tid att ta itu med dom. When I do so, kommer det upp här såklart.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad ROLIGT! Jag vill också! Aja, kanske kommer fler gånger =)



Manlig pose... nä... ganske jättemycket tjejig och sexig en skulle jag vilja påstå.



PUSS!

2010-04-25 @ 22:02:28
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Fanny

Håller med föregående talare, riktig hot pose! tycker du borde satsa på den stilen, du såg jättelång ut också!

2010-04-26 @ 21:56:28
Postat av: Anna

haha älskar posen:)

2010-04-27 @ 11:59:46
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0