teater


Igår var jag på teater.. och såg ut såhär. Jag, Hedvig, Taru och Jenny var och såg på Fame. Det var ett estetgymnasium som hade satt ihop det hela. Riktigt mysigt var det. Även om det hela andades lite skolpjäs så var flera av eleverna riktigt duktiga.
Det var samma scen som vi dansade på i höstas. Det kändes lite vemodigt att sitta där. Jag påmindes om hur spännande och kul det var. Samtidigt förvånades jag över hur nära man som publik satt. Då jag stod där själv i minisambadräkt trodde jag att jag var väldigt anonym eftersom jag var så bländad av strålkastare och inte kunde se publiken, men igår insåg jag att jag inte alls hade varit anonym.. varken jag eller min stjärt. Haha.. De var tider de. Förhoppningsvis får jag sätta på mig ett sambahuvud snart igen.

Som ni kan ana så har min produktiva helg inte varit så produktiv. Jag har försökt sätta igång med skolprojekt, men det har inte gått. Varför behöver jag ständigt en sån enorm startsträcka?? Jag antar att jag är en sån som måste sitta och ruva på mina idér innan jag kan börja producera. Vilket är bra på ett sätt, men jobbigt då tiden är knapp.
Så jag får helt enkelt vara effektiv nästa vecka ist. Tidiga mornar och lunchlådor here I come. Jippi.

Nu ska jag snart iväg och dansa. Ska skaka rumpan lite och glömma mina skolbeskymmer. Shake it like a polariod picture!


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, jo, vi var nog inte särskilt anonyma :)



Vad trevligt med teater, hade varit roligt att va med.

2010-04-25 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0