Sagostund

På lördag ska jag och Jon på kalas. Inte vilket kalas som helst utan Sagokalas.
Det är Arvid och Arvids matte Anna som är duktiga och bjuder på fest.
Skall bli jätteroligt. Återstår bara att lösa gåtan vad man ska klä ut sig till.
Jag älskar att klä ut mej, tyvärr har jag inte haft tid att vara ambitiös, så imorgon ska jag och Jon besöka Eskilstunas secondhandutbud och hoppas på att dom har nått att komma med. Kanske jag tom plockar fram symaskinen. Kul ska det bli iaf, med eller utan fin utklädnad.
Återkommer med bilder sen :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Tänk om alla dom där brudarna hade varit ett kompisgäng. Herregud, tror att det hade varit ett outhärdligt gäng! Men kul på kalas ska vi ha!



Kanske vi stöter på varandra i Eskilstunas rika second-handutbud...



Krami!

2010-04-15 @ 23:53:05
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0