Ibland kan man undra..

vad man sysslar med.
Som nu till exempel. Klockan är halv ett och jag sitter fortfarande framför datorn, efter en lång dag i skolan som jag tagit mig igenom halvsovandes. Ända sen jag steg upp efter sjätte snoozningen har jag inte gjort annat än att längtat tills jag får gå och lägga mig igen.
Dessutom har jag tvättid imorgon kl 7 på morgonen. Jag borde ha sorterat min tvätt så det bara var att kliva upp och gå iväg och sätta igång maskinerna. Men det har jag inte.. Vad har jag gjort istället? Inget egentligen måste jag stolt erkänna.
Imorgon kommer jag som vanlig försöka ta tag i ditt liv genom att städa. För JA, min lägenhet är som vanligt ett kaos. Kaos och röra, sån är jag. 
Tur att alla inte är som mej.
Huston we have a problem! I can´t find my socks.


Cause that´s how I roll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0