Hemma igen

Nu är jag trött men glad efter en lyckad helg.
Det har varit supertrevligt.
Tack Kajsa, Fanny och Kajsas morföräldrar!
Mycket skratt och stoj, som det brukar bli.

Det enda som står i vägen för att helgen skulle vara totalt fulländad är lite beslutsångest ang. klädesplagg.
Vi gick olyckligtvis in på American Apparel och jag hittade en potensiell kompis. Egentligen borde jag hålla i pengarna just nu. Men jag ska fundera på saken lite.
Så här ser den ut iaf:


Jag skulle ju då ha en ordentlig bh och byxor till den.
Vill ha den och se läcker ut då jag ska träffa min nye vän Lady Gaga.
Men,men.. ska fundera lite..

Nu ska jag försöka vila upp mej inför imorgon. Tack vare diverse grupparbeten kommer jag att vara i skolan från 10 till 8. Lite för länge om du frågar mej.. och Dolly Parton.


Kommentarer
Postat av: Jon

Ryck loss ;)

2010-04-12 @ 10:10:05
Postat av: Madde

oooo kick ass!



KLART DU SKA HA DEN!!!!

2010-04-12 @ 10:59:18
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Anna

SKITSNYGG KÖPKÖPKÖP!

2010-04-12 @ 15:50:11
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Mamma

Håll i pengarna :)

2010-04-12 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0