ångest

Jag har funderat lite och en obehaglig liten klump har börjat växa i magen på mej.
Det handlar såklart om skola och tidsbrist. It's getting old I know.
Jag ska hinna slutföra 3 kurser. Det hade varit kämpigt i vanliga fall. Nu är det ännu kämpigare eftersom jag förlorar en vecka eftersom jag åker till USA. Alla tre kurser kommer att kräva mycket. Flash kursen kommer att kräva mest, den förföljer mig i mina drömmar. Värst av allt är att jag inte kan sätta igång. Det tar stopp.
Idag har jag lektioner hela dagen och hinner inte. Men imorgon då får det bli andra bullar.

Ska mota bort den där ångesten. För egentligen så har jag inte så mycket att oroa mig för. Jag KAN klara av det. Jag har gjort det förr, inte just det här men liknande projekt. Förra våren då jag steg upp 6 på mornarna för att kämpa i 3D-kursen samtidigt som jag hade samba varje dag. Så omöjligt är det inte. Men kämpigt kommer det att bli. Speciellt då jag har två kurser till och båda involverar grupparbeten. Jag är frestad att köra en fuling och försöka komma undan med så lite jobb som möjligt. Men så får man inte göra.
Jag säger bara Bring it on.


Klarade jag av det här monstret kan jag nog ta mig ann kommande.. hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: kajsa

det kommer nog att gå bra. :) du brukar lyckas bra med att göra sånt som är näst intill omöjligt för oss andra dödliga, så.. ;)

2010-04-26 @ 18:45:16
Postat av: Madde

ja... suuuuuuuuuuuuuuuuuck... Tycker det är tillräckligt illa med två kurser... Men vi KAN göra det! Och vi SKA lyckas!

2010-04-26 @ 23:02:14
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Anna

du kommer klara det. kör svinhårt och se fram emot en paus nästnästa fredag med GAGA!

2010-04-27 @ 12:02:08
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0