Världens bästa flickvän.. nästan

Imorse klev jag upp tidigt trots att det är lördag.
Jag var tvungen att göra det för jag skulle nämligen överraska Jon med plättfrukost.
För att inte väcka honom rörde jag ihop smeten och stekte plättarna tyst som en mus.

För att vara riktigt cheesy skrev jag in 25 med hallonsylt och ett hjärta med grädde.
25 skrev jag för att jag inte hade möjlighet att uppvakta Jon på hans 25årsdag eftersom vi båda jobbade.
Dessutom räknade jag ut att idag, den 12 september, har det varit vi två i 25 månader.
Allt detta förklarade jag stolt till en nyvaken Jon.
Då säger han..
-Men är det inte lite fler än 25?
OOOPS!
Det var ju 3år och en månad inte 2 år och en månade.
hehe.. hade visst glömt ett år.


Jon är lite morgontrött


Men det är väl tanken som räknas :)

 


Kommentarer
Postat av: Jill

aww, vad sött. Kan tänka mig att det uppskattades =)

2009-09-12 @ 16:34:18
Postat av: Madde

Du är ju helt fantastisk på att ta kort Malin! Gud vilken goooood frukost! Jackan är också toppenfin, hejja Tarantino. Ses snart! KRAMA

2009-09-13 @ 13:02:18
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, vad komiskt :) ett år hit eller dit...

Ser smarrigt ut iaf!

2009-09-13 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0