Samba

I helgen hade vi två uppträdanden.
Det var i en rätt så liten lokal.
Det var riktigt skoj.
Vi hade fixat fina outfitts till de olika danserna.
På lördagen var det rätt bra med publik men inte på söndagen, eskilstuna tenderar nämligen att gå i dvala på söndagar. Men vi körde järnet för ändå.
Koreografierna satt inte riktigt som de borde eftersom jag inte varit med och tränat så mkt över sommaren.
Men jag gjorde mitt bästa med ett leende på läpparna.



Här posar vi efter att ha dansat i en varm liten lokal i nästan en timme med endast små pauser.
Inte så konstigt att svetten rann.
De vackra benvärmarna hade vi sytt vi själva :)

Nu ser jag framemot att träna hårt igen för att komma i riktig sambaform.

Kommentarer
Postat av: Madde

SVETT!!! men söta ändå!

2009-09-02 @ 22:57:26
Postat av: Fanny

verkligen Jättefina benvärmare :) jag vill ha ett par i julklapp!

2009-09-03 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0