Ännu en helg har passerat

Söndagkväll.. Helgen sjunger på sista versen.. Redan.
Det går så övernaturligt fort nuförtiden. Inte bara helgerna, veckorna flyger också förbi i raserfart.
Det är lite läskigt, speciellt när man varit oeffektiv även denna vecka och inlämningarna närmar sig med stormsteg.

Nåväl, det är nog ett gott tecken att tiden går i raserfart.

Helgen har varit kul.
Jag och Jon gick på bio redan på dagen eftersom det var så fullt på kvällsvisningarna.
Det blev Flickan som lekte med elden.
Efteråt gick vi och åt på Papas Tapas, mysig restaurang med supergod mat.
Jag åt bl.a. chili- och vitlöksmarinerade tigerräkor med champinioner.
Mums! Andedräkten, not so much.
Och bion?
Jadå helt ok, rätt bra faktiskt. Med undantag av fjantig slagsmålsschen mellan Paolo Roberto och enorm platinablond  bamsekarl.
När vi kom hem såg vi på Crouching  tiger hidden dragon. Bra film. Jättevacker film.
Idag har både jag och Jon sambat.
Det var kul.
Jon var duktig.

Nu sitter vi båda trötta efter samban och ser på Hitch. Tillräckligt underhållande såhär en söndagkväll.
Speciellt när alternativet är dubbad tysk massproducerad kriminalserie.

Nästa vecka skall effektivitetsbyxan på och saker skall tas itu med.
Så nu skall jag suga ut det sista ur helgen och luta mig tillbaka i soffan.




Kommentarer
Postat av: Madde

Duktiga modiga roliga Jon! Vad kul att han följde med! Vi såg också Hitch, rätt mysig tycker jag. TJIPP

2009-09-28 @ 15:26:39
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0