Produktions stopp


I somras köpte jag tuscher att rita på tyg med.
Kom inte så långt med det.
Skulle vilja vara mer produktiv.
Inte bara med det. Skulle vilja måla och grejja också.
Men nu går hjärnkapaciteten och tiden till skrivuppgifter och nya koreografier.
Inte så att jag gnäller, tycker all dans är roligt men kan ändå känna en viss
längtan till att inte ha annat än tid, tid till att vara kreativ och sånt mysigt.
Men det kommer nog sen. 

Får nöjja mej med att blicka tillbaka för stunden.
Här är två av mina verk från i somras
Dom har båda två fått nya hem,
där dom förhoppningsvis blir omhändertagna och älskade :)



Här är en lite present till kära Jon..



Och här är en present till kära Fanny


Kommentarer
Postat av: Fanny

Toppen har en trygg plats i garderoben :) tål 60C tvätt också, bra grejer!

2009-10-21 @ 23:41:17
Postat av: Madde

Verry pretty!

2009-10-22 @ 12:19:50
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: anna

vad heter pennorna? jag vill också! finns det på panduro?

2009-10-23 @ 20:25:36
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0