Plågsamt

Jag måste erkänna att jag faktiskt såg på Bonde söker fru igår.
I gårdagens avsnitt var det dags för bönderna att möta sina brevskrivare i någon form av speeddejting.
De stackars människorna va så nervösa.
Svetten rann, händer darrade och pinsamma tystnader uppstod.
Pinsammast av dom alla var en bonde vid namn Roger.
Han var de pinsamma tystnadernas mästare.
Dessutom var han en tönt med stort T.
Hans stackars breskriverskor fick försöka hålla igång diskussionen på egen hand.
Deras speeddejter kändes som ett avsnitt av Färjan blandat med Bachelor och En annan del av Köping.
Man bara våndades i soffan, men kunde ändå inte byta kanal.
Likt en bilolycka kunde man inte slita ögonen från det.
Vid ett tillfälle blev jag riktigt arg på Roger. Han var så ful och dum.
Hans beundrarinnor var ju inte direkt bildsköna dom heller.
Men jag antar att fula människor med noll socialkompetens måste få hitta kärleken dom också.
Men måste dom göra det i TV?


Här är han. Beskåda denna eländiga människa.

Kommentarer
Postat av: Madde

2009-10-15 @ 23:46:33
URL: http://w
Postat av: Madde

Bidde nå fel på den kommentaren... Jo jag såg också det där. Han den där rödtotten ROger kommer bli bäldigt lajbans att följa! ....nä....

2009-10-15 @ 23:48:01
URL: http://detsajagkanske.blogg.se/
Postat av: anna

HAHAHAHA

tänk att vara ful och trög, då är internet HÅRT mot en:)

2009-10-16 @ 17:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0